Till balen.


Asså jag fattar mig faktiskt inte på folk.. Asså dem som tar balen till stor grej. alla dessa tjejer som bah.
Oh jag måste fixa mitt hår hos en frisör
och oh jag måste göra de och de.
haha. vad är det för något stort med denna bal? det är ju en annan sak när man går ut gymnasiet, Men fan inte nian. 
jo klart man kan vara fin klädd och så, men kanske inte ta det till en stor grej. sorry ni som läser detta och ni tar illa upp men så är de. Detta skriver jag för att jag tycker att det inte är något stor med nians bal. Ni får säga vad ni vill men detta är min åsikt.. hihi..
Jag kan berätta att jag har köpt en turkos klänning.. så typiskt mig med turkos. hihi. loveeeee turkos. inget bal liknade men jag älskar den..  sen så har min underbara syster betällt skorna till mig wiiie:) super snygga och höga. i like. jag fick faktiskt en ide att lägga upp den här.. ). haha låter som om deee är annorlunda eller något, men det är dem inte... ni får se när jag får dem!!







Kommentarer
Postat av: Moa

nice blogg.. inte visste jag att du hade en blogg. nu kommer du inte undan från grannen:)

2011-05-18 @ 13:40:38
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ditt hår ser väldigt långt ut, kan du inte berätta hur du får det så långt?

2011-05-18 @ 17:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0