Tack alla för en rolig kväll

tack tack alla!!

För igår var det den underbaraste dag på länge och plus att den var sjukt rolig..
Det börja med att dra till Liseberg för att tittta på maggio. Haha, hon är verkligen ingen typ jag gilla. såå jag kan säga att det inte var värt att stå im kö i ungefär 2 timmar.. men det var värt att träffa alla underbara från Stenungsund och från Billdal på samma kväll. Men vi hadee det jätte kul undertiden maggio sjung.. Sen dansa vi med alla 'äldre.. haha :D OCH det bästa av allt var att träffa sin barndoms vän som hade gått ner 20 kilo från jag träffa henne sist. Jag kände fan inte igen henne. snygging asså.. UNDERBAR KVÄLL och den blev mycket rolig tills man somnade i sin säng hemma! JAG ÄLSKAR ER!!
Min underbar Vante.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0