shaaa

Tänkte börja med att skriva hej! för nu var det jävla bra tagsen jag var inne på bloggen.. ajdå
Men jag får se om jag blir så tråkig igen.. Vem vet? hihi.
Jag kan berätta lite kort här, varför jag inte varit bra på att skriva på bloggen.
Jag börjar med.. att jag har inte alls haft tid att blogg pågrund av att jag haft mycket i skolan. 
Sedan har jag med haft mycket med att rida in hästen. Men det är ju kul..
Och jag ska inte glömma berätta att jag vann ett kontrakt som model, nu är det på skrivit och klart! Det känns faktiskt jätte kul.
jag ska faktiskt vara så duktiga att försöka koma igång med skrivandet här. Därför att det är faktiskt kul att titta tillbaka vad man har skrivit..
Nu hade jag tänkt att sluta skriva.. trisst eller hur... Men så e det. För det är en stackare här som vill ut och kissa.. Ha en trevlig dag. kysssssssss

Kommentarer
Postat av: Eldaralice

Keep up these useful pieces.

2011-11-02 @ 10:00:07
URL: http://eldaralice.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0