Mira & Justin

Hela dagen med hästarna och nu är man hemma och är totalt jävla trööttt. Men en go dag blev det och båda hästarna gick jätte bra!

Mirabona gick jätte bra i skritten och traven. Men hon är så jävla jobbig i galoppen och vill bara göra korsgalopp och springa ifrån mig. Men efter ett jä'vla bra tag, så fick jag ner henne och fick henne i fin galopp. Men jobbigt tyckte hon det var så hon bocka och bocka och bocka!!
Justin Time. Nu är det 5 gången han har haft någon på ryggen alltså bara jag! Och just idag red jag han själv och mamma red en annan. Han är inte så styrbar men det kommer snart. Han var i allfall jätte duktig och några bock språng då och då:) Han hoppade med över ett dicke med mig. Det gick bra, bara det arr han gled på! Men gick bra.
Nu ska jag inte skriva mer för vet att alla som läser tycker det inte är kul att jag skriver om hästar!
Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0