Stallet

Hej nu har jag varit barnvakt idag hela dagen. Och ska snart åka till hästen! det sla bli riktigt skönt. lugnt och skönt..
Jag tänkte att jag ska rida henne i skogen idag. och gosa extra mycket med henne! För har inte träffat henne från i onsdags:(. Jag får se om jag kommer ihåg att lägga upp bilder på bloggen.. Jag har fan varit riktigt jävla kass på att skriva här.. Jag och skriva blogg går tydligen inte ihop? haha, eller? Många har ju nu sakt till mig att jag ska forsätta skriva, och så klagar dem när jag inte har lakt upp något på bloggen på flera dagar/ veckor. hihi.. Jag har iallfall lovat att uppdatera oftare! Men är ju sommarlov.. man hinner ju inte sitta vid datan då? hehe. Jag PAULINA skyller på dee!!

Tummen upp









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0