jobbig häst.

Jag kan säga er att,  ibland hatar man häster, och specielt när dem vill reta en.. Kommer till en ihagen och när man ska ta den springer den i väg och gör det hundra gånger om.. Sen blir man så sur att man gör så den får galoppera runt och runt och runt tills man själv dör av anfodd. jo tjena underbart att ha häst!!
NU är jag hemma och lägger mig framför tv och kollar på Morden i Midsommer! ne, jag giller dem inte. Mest mamma som tittar.
Imorgon ska man upp tidigt för då blir det PartilleCup med Norah.. Grymt snygga kiillar, och grymt fula killar;)! hihihi.
Haa de toppen babys.. hejsvejs!






bjuder på en bild från plugget,, älskar sommarlov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0