min daag

Jag kom faktiskt typ hem nyss.. lite sent men aja så blev det!
dagen..

började med att dra till skolan, det var rätt chill för vi hade bara sy slöjd  & mentors tid. Sen är vi sluta stack jag Felix och Alex till Lerum.. Fast dom skulle göra annat och jag skulle till hästen..
Det gick ganska bra,hon var bara lite grinig för att jag krävde mycket av henne. hihi.. men i slutet gick det faktiskt bättre och hon börja lyssna mer på mig.
Efter jag var i stallet tog jag bussen till Lerum och där träffa jag Isabella & Elin, var med dem enstund. Sen så missa vi två tåg och jag två bussar -.-. Faan hur lyckas man ?? haha. Men vi missa fan andra tåget för Elin skulle köpa sina klubbor hon tjatade om! Gullig e hon allt;) jaja fan vad jag skriver... Efter vi han med tåget hoppade jag av i hulan och var där med dem enstund. Kände mig faktiskt inte ren eller fräsch för hade ridbyxor och luktade häst! Men har man tränat har man de ;)
Nu tänkte jaag sluta skriva!:D haa de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0