Längtar till imon!

Nora & jag på bilden! loveu

Heej Bloggen.

Jag har fått på det senaste en sån magartär eller hur det stavas.
Men jag har nu bestämt mig att jag ska lee, fast att jag är deppig för tillslut kan man inte sluta le. Eller aa man kan jo hoppas att de är så!
Jag gör inget just nu, eller jag har inte gjort något på hela dagen.. haha Paulina har inget liv..
Ne, men jag kanske ska kolla på film med tjejerna ikv! fast jag är inte säker att det blir av.. suck!

Men vet niii vem som kommer imon :D:D:D:!! jaa de får ni allt gisssaaa :D J****** . 
Vi ska haa deet så kul. och Emma ska med vara med :) <3

NORA BLI FRISK!! hahahha<3

Puss&Kram, nu ska jag gå o fixaaa mig schwiiing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska försöka bil frisk gumman ! <3

2011-01-15 @ 00:00:47
URL: http://norahmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0