Godnatt

Det blev inte att jag kom till Emma idag:(! det blev en hemma kväll. Men det känns skönt att det blir det någon dag i mellan åt. Men Imon kommer det bli allfall jätte kul. Jaaa snart får ni veta vem som kommer :)! fan, vi ska ha det så jävla underbart kul. Och vi får verkligen hoppas att Emma också är med!
Varit lite jobbigt mella mig och Emma nu ett tag. Men nu är vi på fötterna igen! :) Älskar dej gumman
( tjejer säger jag bara... varför är vi inte killar? `) haha
Men jag skriver nog mer imon! Här kommer en liten bild så som jag är nu! :) Men ni får ha det bra och sova gott! 
Eller ni kanske inte ska sova nu :)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig, sovgott hjärtat!

2011-01-15 @ 00:03:08
URL: http://norahmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0