tråkigt.. Film snart ??? :)


ANTAL:

Personer du älskar? - många!!.

Personer du hatar? - hatar inte folk, onödig energi :) finns vissa jag gillar mindre!
Personer du har haft sex med? - hemligt!
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - jadu.
Glassar du ätit på en dag? - många ;)

Gånger du gråtit på ett dyng? - timmar

Gånger du haft minnesluckor? - haha hmm..
Piercingar har du? - öronen , naveln
Personer du saknar just nu? - många
Gånger ditt hjärta brustit? - flera gånger.
VEM:
Vill du kyssa nu? -
ingen just nu
Ska du träffa imorgon? - få la see ;).

Sjöng du senast för? - haha.. hästen!

Hade du senast en konversation med? - Stefan!<3
Spelade du tv-spel med senast? - Manne

Vill du ta med på en romantisk resa nu? - haha. vafan
Vill du kasta en sten i huvudet på? - haha.. nämner inga namn..;d
Förtjänar att dö? - ..
Vill du sova brevid inatt? - en UNDERBAR kille

VAD:
Gör dig glad? -
många!
Gör dig ledsen? - kärlek..
Vad vill du helst göra nu? - dee vet jag inte !:D
Önskar du att du slapp göra? - städa -.-
Vill du ha nu? - sommar & Kille
Önskar du dig i födelsedagspresent? - inget speciellt tror jag
Längtar du till? - sommaren
Tycker du om dina betyg? - funkar.
Ångrar du i ditt liv? - mycket
Är det bästa som har hänt dig? - hästarna

 

 

 

JAG HAR INGET LIV!!! HAHAHAHHAHAH





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0