Nytt

Nya svarta jeans från vila. med små hål i.. rea rea
Jeans väst. vet inte när man ska använda den. och om den ens är snygg. Men vafan den var jätte billig.
Från vila med!
Jag måste bara säga en sak.. Jag har ju massa snygga skor. men jag älskar verkligen dessa..
en av min favoriter faktiskt. Dem är så jävla sköna. kan gå länge med dem utan att ens få ont i fötterna!! De gillar vi:)
Nii kanske inte ser vad det står.. Men det står. högst upp är det dem svart som jag visa på kort innan och då står det favvoskorna och dem andra står det super snygga. Ni vet säkert vilka det är.. det är demhöga vita med nitar på som är från Nelly. Dock är det min systers men tur att jag kan ha dem. i like !! :) Sen är det några av skorna jag har! :) Jag o min syster är som samlare vi verkligen älskar skor!
hihi..
Nu är det, det sista jag ska visa. Det är ett påslackan ? eller det heter dee va:) haha.
Jag gillar det med. synd att jag inte kan ha det på mitt vanliga täcke:( för det är jätte stort mitt vanliga täcke! :)
Men jag kan i allfalll ha det på mitt andra täcke! :)) erkänn det var snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0