Mirabona & Puma

idag har jag varit i skolan. jag har inte mått alls bra idag, inte bara deppig utan också har jag jätte ont i huvudet och bakom örat.. men men..
Sen så har jag med ridit Mira och Puma.
Jag började att rida mira. det gick faktiskt jätte bra och hon börja lyssna på mig direkt. Sen så var det ett hinder uppe så jag tänkte att jag kunde hoppa några skutt.. Hon var jäätte duktig. Hon stannade en gång! haha. annars brukar hon stanna hela tiden.. fegis häst. men underbar endå!
Sen red jag puma. gryt go häst. hon var jätte pigg men sen börja hon slappna av, då gick hon på jätte bra! Hoppade några skutt med henne med! haha. jag blev jätte glad att hoppa en häst som älskar det. Det var faktiskt första gången jag hoppade henne. kul
Men nu ska jag inte skriva mer! :)
Ska bara sägaa deee sista :) att jag solade efter.
PUSS PUSSS..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0