Lite sent inlägg.. Men nu är jag Hemma!!!

Jag har haft en underbar resa. Den bästaa av alla jag har varit på. Fyfan vad kul jag hade de.:)
Tim du hjälpte mig att göra denresa underbar! :P. haha.tack alla spanskar med!
Jag harkänt mig som en kändis.. jag o min underbar syster!
Lite bilder kommer nu. Har inte så många syster har dem andra! Men tack alla.
Och TACK, mammii för du är underbaraste!<3
syster o jag..syster snygg.. jo tack jag vet ! :D



jaa.så här kan de bli.när man dricker i 7 dagar! haha



Lite av stranden och havet..



Ser inte så mycket. men en naveln percing som tim köpte! hjärta är det!


jag.. en kväll..



Jag..


Mina katter.. haha.. såå söta

Lite snabba bilder :)


ska sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0