Äntligen



Äntligen funkar datan igen. Och ska nu bli bättre på att skriva i bloggen..
Men tyvärr är jag inte bra på det. Men ska berätta lite snabbt om helgen, om det är okej?
Haha, det är okej.. för jag kommer skriva endå.. snoppiinopp..

Fredag..
Börja med att vara i lerum ett tag. Sedan stack jag och felix hem till mig och städa.. Eller jag gjorde Felix titta tv. Sen stack vi till jerry.. Och hade grymt kul, hela kvällen!!

Lördag..
Träffade min mammi som har varit borta i en vecka, sen stack alla till Hissinge( STAVNING ), Kolla när Johanna sjung..  En sån jävla väntan var det.. segt... Men dem kom vidare!! underbart.. Älskar er.. sen stack vi och drog till Emilios jobb och drack kaffe. Det var lite kort om dessa två dagar! (: ska inte glööömmmmaaa attt viiii åt påååå donkennnn..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0