Ullared





Nu är man hemma och är mycket trött.
Börja med att vakna vid halv 8 och sen fort fixa sig och sen dra till ullared.
Åkte dit med Jessan. Jessans pappa och faster och Nora. Trevligt var det men jobbigt
med alla som körde på en med sina vangnar. Och alla tanter som tror att dom äger allt.
Men jag fick köpt en tröja och parfym byxor, ring och halsband, inte så mycket menmen.
Sen åkte vi hem till Jessan  och vi titta på film och var typ halvdöda. Sen ut stressad av att
Simon och markus vänta vid ica. Köpte hår färg till simon. Och sedan drog vi oss hem till Robin
Och Färga Simons hår brunt. Det blev fint simon!!(Y) Och efter det drog vi tjejer och år pizza.
Och sen stack jag och Andrea hem. Trevligt har dan varit... Men nu är jag så trött att jag ska
lägga mig i soffan och bara slappa, Det låter toppen det.

PUSSSSSSSSSSSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0