scwiiiiing





Tjenaaaa..

kom nyss hem från skolan. Och vi har haft förläsning eller vad det heter -.-.
Och det var lasse som har inget ansikte. Han som fick svåra bränskador.
Sen stack vi på lunch rasten och åt pizza med ett gott gäng. Och så kom Emma med dit.
Sen skolan och tälla frågor tilll lasse. sen sluta.

Och snart åker min älskling iväg :( snyfftt.. Emma och Elin ska åka på konfaläger i 6 dagar.
Kommer verkligen känna mig tom utan mitt andra hjärta!!

Nu har jag tänkt att borsta mitt hår och sen snabbt fixa mig lite. Så jag kommer iväg fort.
För jag ska träffa Jessica. Sen senare blir det nog vara med killarna och alla..

Och jag måste bara säga en sak. VI är jo fan ledig på torsdag och fredag!! Wiiie.. Fan vad gött!
Så då blir det Ullared på torsdagen med Mina bebes, jag tror det var torsdag'' inte säker.
Eller äär inte det stängt dåå?? vetefaaaan hahha.

PLUS att Jag saknar Nonno älskar dej darling!

nonnorydgren.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0