mummmms




Har verkligen haft en dålig uppdaternig nu på senaste.
Men jag har helt enkelt haft något annat att göra..

Det börja med Fredagen då vi stack ner och kolla när viktor skulle sjunga.
Och då kom han till Final.
Sen Lördag upp tidigt kolla när han sjung. SLuta med att han vaann hela skiten:)).
Gööött VIGGE!!
Sedan stack jag till storahöga till mamma och laila. Söndag var bara seg dag..

Nu är det såå gött i skolan. DÅ vi inte har något att göra. Betygen sätts idag och jag äär super glad.
För jag har fått G i matte !! trodde inte jag skulle klara mig i år igen. Men Paulina är duktig!!

Nuu har man varit i partille hela dagen. Känns som jag bor hos thailändarna eller vad dom e.
Natalieee bäst humor HAHAH!!

Ajaa KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0