Hejhej

Nu har mammsen kommit hem. Och blir lite sur på henne att hon åker upp till stockholm.
Utan mej... För hon skulle med ninni och Tim för dom skulle på släkt middag. Och så klart var Ken ring med.
Och bajjs... Vrf hängde inte jag med. Men får la träffa han när han  Kommer till ninni.. Men när det blir vet jag inte..
Fan vad sur jag e.. HAHA, Aja. Men jag har med haft det bra :) Jag har jo varit med dom underbara vännerna.

Och idag skulle jag tvätta mira, men nej tänkte att jag kunde göra det i mon innan vi åker. Och så vi åkte och städa lägenhet. Eller mamma inte jag, Jag orka inte... Hjälpte henne lite bara.

Snart blir det en go mat och sen ska jag nog ut i skit vädret.. men annnars blir jag rastlös av att inte göra något


PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0