Är i stenungsund nu!

Heej alla..

Nu sitter jag i stenungsund och har varit med hästen hela dagen.
Jag har ej några bilder för det inte e min data.
Men iallfall ska skriva lite snabbt här nu.

Igår kom jag hit till Stenungsund med Mira, Min (häst)..
Sen blev det en ridtur när vi kom fram.
MysMys

Idag blev det upp äta sen snabba sig till stallet last på dom andra två hästarna.
För dem skull skosom i ett annat stall.
Men efter en timme väntan kom aldrig hovslagan.
Sen fick vi reda på att hovslagan låg på sjukhuset :/.
Sen tillbaka med hästarna....
Sen efter blev det att jag och mira tog några skutt i skogen, sen lite markarbeten på ängen.
Gud.. det är verkligen mysigt här.

Men saknar alla jätte mycket med!
Men så e det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0