.



Heeej!
Nu vakna man precis. Kunde verkligen inte gå till skolan idag för jag känner mig kass.
Halsen gör ont örat värker.. Och igentligen måste jag till hästen idag, och vill jätte gärna det!
Men jag får se om jag kommer dit. Känner att jag måste ut och röra på mig. Saknar mira.

Igår var jag med alex och hampus sen drog vi och träffa emma och alla. Senare kom andrea och timmy.
Där fick ni veta lite!

Asså jag är fan trött på alla jävlar som sviker, som tror dom är något. Folk som ljuger är det värsta som finns.
Varför kan man inte tala sannig en att ljuga. Man vinner å längden att tala sanning.

Nää nu ska jag titta lite på hästhoppning. Kyssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0