lite snabbt om dagarna

förlåt för en dålig uppdatering, men har inte haft tid att blogga så mycket.
Men nu ska jag berätta lite snabbt här..


Tisdag
det börja med att jag och emma gick till hulan med hunden. Vanten <3! sen kom mamma hämta
åkte direkt till stallet.. Hängde lite på amiralj. sen hoppa jag upp på han dåå stegra han så att han gick om kull.
men sedan gick det bättre när vi hängde.
Sen hem fixa möta kompisar..:)

Onsdag
emma sov hos mig. vi städade fyfan.... sen blev det stallet försöka hoppa upp på amriaj igen.
Men han var jätte jobbig och ville inget. men hängde endå.. Det får snart bli lite bättre. Bara så jag kommer upp på han.


Men nu ska jag snart äta frukost,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0