mumms





Idag har det varit en go dag.

Börja med skolan som vanligt..
Sen kom jag hem och plugga på redovisningarna.
Sen drog jag och mamma till lidex.  Var där i typ en timme.
För mamma hitta inget haha. Sen kom jessi dit. Tog en stund
innan vi kom i väg. Sen kom vi hem till mig stog kevin utanför.
Vi gick upp till mig och hämta grejer sen stack vi till olivia och
Kevin skulle möta andreaa. Sen kom dom hem till olivia. Efter det
stack vi ut och var ute hela tiden typ. Dampa lite och så skulle Olivia
bada sin sko så flött den iväg hahahhaha. så vi jaga den igenom hela ån.
Men vi fick aldrig tag i den. Och jessan åkte hem och sen andrea och kevin.
Ja stanna kvar hos olivia och titta på tv sen stack jag hem.

Jaaa nu är jag hemmma. tänkte sätta mig och läsa lite på redovisningen..
JAG DÖR ÄR SKIT NÄRVÖS......



Kommentarer
Postat av: ronjaha

vill du vara med i min tävling på min blogg?



gå då in på www.ronjaarosita.blogg.se

och skriv ditt namn och din blogg till din blogg<3



lycka till!

2010-04-29 @ 20:00:33
URL: http://ronjaarosita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0