dagen



Snart kommer mina skor!! Yeaaayyy

Min dag har varit toppen. Den börja med att kliva upp och fixa sig och sen
dra sig till skolan.. Kanske inte det roligaste. Men skolan gick bra, bara att
det är jätte mycket nu i skolan och allt ska in. Och snart sätter dom betygen..
Men får la hoppas att det blit bättre betyg en förra året. Försöker verkligen
förbättrea mig i matten, men det går la så där..

Iallfall nu orkar jag inte snacka om skol helvetet..

Sen efter skolan gick jag med Daniela ner till lerum. Hon skulle gymma.
Men det blev att vi gick in i affärer och titta på skor och kläder. Hon köpte
en snygg klänning och en skön kofta. Sen stack hon till gymmet och jag till torpan.
Och vänta på Andrea som var seg.. Vi gick hem till olivias pappa för att hämta hennes jacka.
Men så var den inte där så vi fick gå hem till hennes mamma. HAHA. Segt njaa. Så stanna vi
en stund hos olivia. Och sedan drog vi hem till mig och åt. Vi skulle igentligen sola men så blev det inte. För Andrea hade glömt sin mobil hos Olivia så vi fick gå hem till henne igen.
Sån tur var att hon bor nära. Och vi kom aldrig någon stans så vi stanna hos olivia.
massa kul hade vi och planera dagen vi ska ha tjejkväll.

Nu är jag hemma och tänkte ta mig en kopp te och titta TV. Låter inte det skönt eller??
Jappp. ni får ha det topppen. LOVEE

Kommentarer
Postat av: Sofia

Diggar din blogg

2010-04-27 @ 15:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0