såkandetvara







Yeaah nu är man här igen ja.
Ne men jag har tänkt att skriva lite om vad som hände igår.

Först var det såklart skolhälvetet. Sen efter det drog jag ochh Emma hem till henne och
tjocka oss och sov typ. drog ner till robin och träffa dom en stund efter det ner till centrum.
skulle på lusserocken. jaja. johan palm var där snarkk...
Sen hem och sova hos emma.

Idag vakna jag hos emma och vi fixa oss sen drog vich hennes pappa in till stan
och emma skulle fixa percing i naveln. fintfint. men det var sjukt äkligt att se det. För man såg verkligen när
han drog igenom nålen. haah snacka om att jag inte vågar ta. Men alla säger jo att det inte gör alls ont. HAHA aa visst det ska man tro på ja..
Haha ne men nyss kom jag hem från flisan och jag fick fixa benet och skit. stackarnnn.
Snart har jag tänlt mig att börja göra i ordning mig. Sen ut och träffa någon. Sen träffa emma.
Men fyffaaan jag är hur jävla trött som helst och orkar typ inget. Men så kan det vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0