-

Nemen ser man på här är jag igen HAHA.
Ne men vafaan jag har inte hunnit skriva mycket nu på dessa dagar.
men japp så kan det bli vettni. Ne men nu har jag tänkt skriva lite om går dagen och dagen

Igår

Börja med att man klev upp och drog till skolan, sedan skulle vi träna hela dagen till 12.
Och vid 12 hade vi uppvisning. Jaa ni ska få se hur duktiga vi är, när clara har skickat den.
Och sen efter tolv blev det enu en till och sen en till.  jaja så var min dag HAHA.

Idag.

Skolan titta vi på en barndiseny film. hihi vi är bäst.
Sen efter det drog alla in till staden göteborg som alla älskar!
och när vi kom dit gick vi till donken ochåt jag och ngra. Sen efter det gick vi en trur runt.
Sen 1 träffades vi och skulle se en film på bio. Vad fan hette den nu igen. nee juste upp var det.
Men den var faan bra!! plus att jag somna på simon. Men JAJA.. HAH
Snart ska man dra ut. Och gött som det ä så är det en ledig dag imorn. Wiiieee...

NEMEN ni far ha det gött ska försöka skriva mer. Pussss på er babyss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0